Recenze (66)
300: Vzestup říše (2014)
neskutocna blbost. hviezda iba za evu green a pekne kozy
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
dalsia cast rozpravky o mentalovy zabalenom v americkej zastave. koniec nebol logicky a mental sa neprebral zo sna v kazajke na psychiatrii tak snad v dalsej casti. tak trapne sceny az som sa musel smiat, ako komedia dobre ale ako serioznejsi akcnak s akym takym pribehom dovi dopo. trailer obsahoval vsetko co film dokaze ponuknut a to pekne efekty a kozy scarlett
Need for Speed (2014)
ovela slabsi odvar Rychlo a zbesilo. Film sa snazi miestami kopirovat a tazit z uspechu F&F avsak je to snaha pomerne marna. A ta zamerna podobnost hlavnych hrdinov ... Aaron Paul a zosnuly Paul Walker ..ehm ehm .
Vlk z Wall Street (2013)
takzvany dej a nemet filmu by som cakal skor v nejakom beckovom porne ale blockbuster s top hercami a reziserom to mi akosi nesedi. normalne by som dal aspon jednu pripadne dve hviezdy ale 85% to je velmi daleko od objektivneho hodnotenia, len preto odpad.
LEGO® příběh (2014)
synovy sa to pacilo ale ak mam povedat svoj nazor bola to hrozne nudna hlupost. plus akosi nechapem napad pchat lego postavicky do filmov alebo hier. Film by mohol ponuknut ovela viac keby to bolo robene ako klasicky animak a vsetko by nebolo hranate a nevskusne. Ale na druhej strane chapem, ze je to len marketing ale dost trapny.
Thor: Temný svět (2013)
neuveritelne. filmy od marvelu su cim dalej tym stupidnejsie a trapnejsie. nalejme si cisteho, pokial by to nemalo pekne animacie tak to ma */odpad a nie prehnanych 80%. ak chcem vidiet len hrstku efektov tak si stiahnem nejaku hru na pc ale pri filme cakam aspon taky pribeh so zvratom alebo dvoma ale co si nahovaram, to sa uz u marvelu dlho neda najst, aj spominane pc hry dnes mozu v tomto ohlade ponuknut viac
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Panu prstenov to nesiaha ani po clenky. Zdlhave a miestami nudne a este k tomu plne klise. Sama vata. Jedine co za nieco stoji su efekty a Ian McKellen, ktory sa na platne tak ci tak ani neohreje.
The Starving Games (2013)
naslo sa aj zopar naozaj dobrych momentov ale tie by som zratal na jednej ruke. pocas sledovania som mal dojem ako by to bolo za trest... a vlastne bolo prehral som stavku teda moja smola
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
aj ked o nieco lepsie ako avengers stale podpriemerny pocin
Poslední dny na Marsu (2013)
pribeh dobry, herecke vykony niesu tiez zle ale co ma docerta znamenat ta roztrasena kamera ? taktiez prechody scen su horsie nez otrasnea ked pri filme zla kamera a strih tak je nahovno cely film. velka skoda