Recenze (112)
Zabiják (2023)
Forma totalne predcila obsah. Je to fak pekne natoceny a ta bitka - nadhera, formou mi to docela pripomnelo povestnou bitku v pare ve filmu Vychodni prisliby, akorat tady nelital sulin🙂
Sandman - Naděje v pekle (2022) (epizoda)
První zajímavější díl, ale ta jakože epická bitva se Satanem ve stylu kdo má většího pindíka, to jako fakt? :-D
Dům na konci ulice (2012)
Přiznám se, že jednu hvězdu navíc jsem tam hodil za Jennifer. Byla ve většině záběrů, a někdy celkem zajímavejch záběrů, takže já jsem byl spokojenej. A film nakonec taky nebyl špatnej.
Outsider (2020) (seriál)
Výborný seriál s fakt hutnou atmosférou. A ten poslední díl zase tak hroznej nebyl :-)
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Zajímavá bejkárna, kterou fakt netušim jak ohodnotit, ale jako bavilo mě to, takže tak :-)
Klér (2018)
Vzdyt knezi jsou taky lidi.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série 90%, 2. série 100 %, 3. série 70 %, 4. série 80 %
Kalvárie (2004)
Neskutečně úchylnej a velice znepokojující film, u kterého jsem vyloženě trpěl a proto ho už nikdy nemusím vidět znovu. Každopádně na něj ale jen tak nezapomenu.
Perverzáci (2011)
hlavně za tu poslední - ta byla ze života:-)
Česká RAPublika (2008)
Hodnotim dokument - ne ty lidi v něm - to bych musel dát odpad! Proč se v tomto dokumentu neobjevili např. Prago Union, WWW a apod? To jsou dle mého názoru "přední čeští rappeři". Tyhle nevyzrálé postavičky, které se snaží být za každou cenu cool a přitom si neuvědomujou jak jsou vlastně směšný, já za elitu rapu v ČR teda nepovažuju. Abych nekřivdil všem - DJové a ORION vypadali, že to mají v hlavě srovnaný.