Recenze (39)
Blade (1998)
Tato trilogie jsou nejlepší filmová léta Weslyho Snipese. Wesley se pro roli upírobojců prostě narodil. Vinikající výkon podal také Stephen Dorff v roli Deacona Frosta co by po nadvládě toužícího nečistého upíra, který se později stává upírským bohem. Pro mě jednoznačně 4 hvězdy.
Únos domů (2002)
Velice příjemně natočené drama o sirotkovi který uteče od opatrovnictví své bohaté tety a strýce, kteří hledí jen na sebe a na svoji kariéru. Pro mě slušně natočený český snímek a dávám 3 a půl hvězdy.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
O něco málo akční než předešlé díli avšak pro mě o malinko je zde prostoru pro humor Podle mě naprsto zasloužené 4 hvězdičky.
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Joe Pesci v roli Lea je bravůrní. Pro mě je trojka na stejné úrovni jako 1 a 4 díl této série a proto dávám ****.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Podle mě o něco málo lépe natočené než předchozí díl veleůspěšné série. Jen málo filmům se podaří překonat první díl avšak Smrtonosná zbraň to zvládla na jedničku.
Smrtonosná zbraň (1987)
Skvěle natočená akční komedie, která udělala z Mela Gibsona star první velikosti. Nemůžu si pomoct ale postava agresivního a po smrti toužícího policisty, Martina Rigse mi přirostla k srdci.
Statečné srdce (1995)
Od Mela Gibsona pro mě vynikající jak herecký tak režisérský výkon. Pokaždé když se znova podívám na tento bravůrně natočený snímek docházejí u nás čisté kapesníky. Pro mě je to jasných *****
Spider-Man 2 (2004)
O něco málo lépe natočený než první díl spidermenovské série. Pro mě vinikající výkon Alfreda Molina v roli Dr. Octopuse, možná srovnatekný s výkonem Tobeyho.
Spider-Man (2002)
Podle mě velice dobře natočený film, avšak k dokonalosti tomu opravdu něco chybí, neí to takový film z kterého bych se doslova (prominte ten výraz) ¨posadil na prdel¨. Čtyři hvězdy dávám taky za excelujícího Tobeyho Maguira.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Když příjdu domů tak si udělám jídlo a jdu ho jíst k televizi protože dávají Gilmorova děvčata. Já vím že hlavní hrdninové tohoto seriálu jsou tak trochu (občas trochu víc) praštění, ale není to seriál právě o tom???