Recenze (300)
Nesmělý svůdník (2015)
Zdejší obsah je tak vyčerpávající, že už film ani nepotřebuji vidět.
Noc plná zázraků 2 (2015)
Jednička nebyla překonána. Smutné, měně vtipné a otylejší.
Posedlá láskou (2015)
Obsah opravdu vyčerpávající. Tento film už nemusím vidět. Děkuji. :-(
Povstání mrtvých: Strážní věž (2015)
V pondělí přijdu do práce a usednu k počítači. Koukám a mám prodělat další školení UTS. Tak jsem se do toho pustil s vervou a najednou narážím na jednu část, kde nás doslova školí, jak postupovat, když se na pracovišti objeví zombie! Dokonce i s videem. Říkám si a je to tady, jsme americká firma a amíci nás chtějí nakazit a snížit populaci v evropě. Snad už také vivinuli i ten zombrex. Škoda, že jsme se k bratrům rusům obrátili zády. Pošuk motorkář měl dobrou vizi, takový příkladný američan.
Rosamunde Pilcher - Síla lásky (2015) (epizoda)
Zoe byla hrozně vtíravá a za každou cenu chtěla ulovit chlapa. Bylo to veselé a romantické. Dávám plný počet, myslím si, že musím trochu vyrovnat skóre.
Smrtící bouře (2015) (TV film)
Jsem fanda do katastrofických filmů a proto, i když ty efekty skřípou, dám tři hvězdy.
Stážista (2015)
Anne Hathaway je má oblíbená herečka a Robert byl vtipný a tentokrát nedělal žádné prasárničky a neměl oplzlé vtípky, dávám plný počet.
Stopy života - Duch silnic (2015) (epizoda)
Každý díl má něco do sebe a myslím si, že není ani špatný, nebo dobrý díl, jen záleží na tom, co si každý z nás z jednotlivých dílů odnese.
Stopy života - Na dřeň (2015) (epizoda)
Takové ukončení na rychlo. Śkoda.
Stopy života - Nejhorší zánět (2015) (epizoda)
Ono se to asi kolegovi triattletovi líbí, jen nechce být za vyměklýho.