Recenze (409)
Fear Clinic (2014)
Neotřelé, seriál neznám.
California Man (1992)
90. léta - svět je v prdel obrácen, hrozná moda, hrozné účesy, hrozný Fraser. Film jinak nudný a bez výraznějších vtípků.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Hmm, na můj vkus je tam málo trpaslíků.
Vzkříšení démona (2015)
Pěkná dcérečka, banda kokotů, oživování čoklů, plné skříně vědců a máme z toho vcelku solidní ďáblovinu.
V hledáčku střelce (2014)
Jednoznačný odpad se vším všudy, jenže Douglas výbornej, tak a teď babo raď.
Everly (2014)
V celku solidní béčková řezničina. A Salma je úžasná musím říct, nikoli však po herecké stránce.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Stačilo tak málo...
Rick a Morty (2013) (seriál)
Co se kvality týče, hodně sestupná, první díly skoro na 5* a poslední sotva na 2*.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Začalo to zajímavě, ale druhá série se zvrtla tak, že si vlastně člověk řekne, tak ať tam zhebnou, když jsou tak vypatlaný.
Daredevil (2015) (seriál)
Další ze sorty naprosto bezduchých a oničem seriálu s klasicky nesympatickým a vylízaným, v tomto případě ještě k tomu slepým jak patrona hrdinou.