Recenze (61)
Depp vs. Heardová (2023) (seriál)
Dobře sestříhaný dokument, (který však viditelně straní Deppovi), kdy sledujeme dvě labilní, na alkoholu a drogách závislé osoby, které se daly dohromady, navzájem se po dobu jejich vztahu vzájemně napadaly a pak se u soudu snaží přesvědčit porotu, že jedna z nich je oběť. Obětí jsou oba, tyranem však také. Zajímavostí je, že je zde viditelné, že oba pocházejí z rodiny, kde roli hrálo násilí, návykové látky a dle toho si pak oba v budoucnosti vybrali partnera.
M3GAN (2022)
vzhledem k tomu, že se celé kino polovinu filmu hlasitě smálo, asi jeho potenciál nebyl zcela naplněn ...
Osmý smysl (2015) (seriál)
Originální myšlenka s napínavým dějem, dlouho jsem neviděla tak poutavý seriál :)
Praha - den & noc (2022) (pořad)
Myslela jsem si, že není nic horšího než Babovřesky, ale tohle ...
První dobrá (2022) (pořad)
Trapné, ubohé, chvílemi až smutné..
Poslední noc v Soho (2021)
Takový horor (tohle slovo neberte úplně vážně) pro děti. Ale co je třeba vyzdvihnout, to je naprosto dokonalý soundtrack. Ten si sám o sobě zaslouží ***** :)
Divoká krása (2007)
Velká nuda, příběh o ničem, jediné za co dávám hvězdy jsou herecká jména .. nebýt jich, jdu ještě níž...
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Trapnost nad trapnost.. Výkony herců nejhorší za poslední roky, děj seriál vůbec nemá, nevím, jestli to má být celé parodie, nebo jen zvláštně uchopený komediální kus... Z policistů se zde dělají neschopná jelita, která bez Kotka nejsou roky schopná vyřešit jednoduchou věc.. Hodnocení ODPAD! je pro tenhle výtvor ještě málo..
Joker (2019)
Joaquin Phoenix a jeho mistrovský výkon. MISTROVSKÝ! Nic víc není třeba dodat. To se musí vidět. :)
Thelma (2017)
temný film s několika dejovymi linkami, ovšem ani jedna nebyla využita na 100% a nebyla dotažena do konce. Škoda. Mělo to potenciál :)