Recenze (62)
Top Gun (1986)
Kultovka meho mladi. A mlady Tom Cruise.
Myška Pattie: Na vlnách dobrodružství (2022)
Roztomila pohadka, napinava. Detem se to moc libilo. Namet ze stareho Recka byl i poucny.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Z prvniho dilu jsem byla nadsena. Druhy dil me prisel hrozne prekombinovany az jsem se chvilemi ztracela. Istopaz mi prisla zbytecne dlouha, na ukor spadu deje. Spise slabsi prumer, uz bych si znova nepustila.
Zoubková víla (2022)
Moc krasny a nezny pribeh. Detem se moc libilo. Krasny fantasy svet vil. Predcilo to i me ocekavani.
Muž jménem Otto (2022)
Film o protivnym duchodci co se snazi porad zasebevrazdit. Komedie jak pro koho. Za me film, co jsem videt nepotrebovala.
Úžasný Mauric (2022)
Pribeh mluviciho kocoura a skupiny krys zabavny. Dobrodruzstvi ma spad a detem se libi. Skoda, ze je tam vypravecka, ktera sice v pribehu vystupuje, ale pak cte pribeh o kralikovi. To mi tam moc nezapadalo a ani deti to nepochopily.
Přání Ježíškovi (2021)
Potrhlý, ale šťastný vánoční příběh.
Menu (2022)
A pointa byla co? Zabit co nejvic lidi? Nechutny jidla, nechutny cely film. Pro me ztraceny vecer.
Na ostří nože (1997)
Napínavý biják od začátku až do konce.
Mimořádná událost (2022)
Mimoradna Nudálost. Me to nebavilo, jedna hvezda za Igora Chmelu. Vlastnici meli nesrovnatelne lepsi herecke vykony, tahle parta nepobavila.