Recenze (413)
Lovci myšlenek (2004)
Naprosto hustá atmosféra. Samotný ostrov nahání hrůzu. A geniální pasti.
Dva v tom (1995)
Velmi příjemná komedie s dobrými herci. Celkově za tři hvězdy, ale Robin Williams u porodu jedna hvězda navíc :-)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Svížné, vtipné dílko.. Hellboy opět exceluje. Moc pěknou fantazii má režisér.
A-Team: Poslední mise (2010)
Bylo to milé překvapení. Svižné, vtipné.. A taky jsem byl rád za to, že použily i hudební prvek ze seriálu :-)
Smrtící epidemie (1995)
Film který neurazí, ale ani nějak nepřekvapí. Na svou dobu ale rozhodně byl úspěšný. Herecký vykon Dusitna Hoffmana jsou jako obvykle bez komentáře, a to i dalších známých herců, včetně "začínajícího" Kevina Spaceyho. Atmosféra vydařená.
Bezva finta (1985)
Tradiční výborná francouská komedie s Belmondem. Vynikající první polovina odehrávající se v bance. "Hmmm..taková pizza, mňam, mňam.."
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Další díl se opět nese v duchu, který zavedl originálně Alfonso Cuarón ve třetí. Ovšem tady se to už trochu potácí v mírných křečích a jalové režii. Ovšem je to Harry Potter, takže spíš upíráme zrak na scénář, jak si tvůrci poradili s tím,jak přenést knihu do filmu. To se jim podařilo znamenitě. Trochu zamrzí absence závěrečné bitvy mezi studenty Bradavic a smrtijedů. Jestli Vám přišel minulý Potter chladný a bez emocí, tak tady si trochu prožijeme emocionální bombu, ve které určitě nezůstane jedno oko suché.
Valkýra (2008)
Synger opět prokázal, že mu jde filmařina od ruky. A s tímto tématem si pohrál pěkně. A závěrečné emoce mě nenachali chladným.
Velká potopa (2003)
Poučné pro děti, oddychové.. mě se to líbilo:)
Volný pád (1993)
Výborný Douglas. Film na první dojem vypadá jako obyčejná detektivka na Primě každé odpoledne, ale po druhém shlédnutí vytušíte genialitu snímku. Jde také o nejlepší film co Schumacher natočil (nikdy nepochopím ty jeho pokusy o Batmany:(( "Jdu domů"