Recenze (413)
Na plný plyn (2000) (seriál)
Za hudbu, pod kterou se podepsal Hans Ziimer.
Probuzení v Renu (2002)
Bezkonfliktní komedie. Výbornej Billy Bob Thornon, ale i Patrick Swayze. Nej scéna, kdy u snídaně se zjistí, čí je čí ještě nenarozené dítě:)
Van Helsing (2004)
Pamatuji, jak jsem v kině u toho usnul, ale v telce je to příjemná zábava, sice nemá hlavu ani patu, ale aby jste si vypnuly mozek, bohatě stačí. A hudba od Silvestra je výborná.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Tam se musely už všichni pozabíjet:))
Muž, který snil s orly (2006) (TV film)
No dosti průměrné, nevadí mi televizní pojetí. Terence Hill už není takový borec, leč stále sympaťák:)
Klub rváčů (1999)
Krapet slabší Fincherův film, ale stále kvalitní podívaná. Norton a Pitt jsou velmi dobří a konec vynikající!
Přežít (1993)
Velmi sugestivně výborně natočený fim, děj se občas místy táhne. Ale dívat se jak hlavní hrdinové mrznou, tak Vám začíná být také zima. A z pojídání lidského masa Vám naskáče husí kůže, ale hlad je hlad.
Pokání (2007)
Pěkně sestříhané, natočené, výborní herci...a také vynikající hudba. A přesto mě to nijak nezasáhlo.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Sympatická vyšetřovačka. Horcio na hrad!!! :)
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Tak slabou režii jsem dlouho neviděl. Zvlášť u tohoto díla. Škoda, mohl to být velký návrat obou skvělých monster:(