Recenze (26)
Klér (2018)
Tento film by mali povinne vidiet (idealne niekolkokrat) vsetky kostolne krysy, aby sa im konecne otvorili oci
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
povodne som chcel dat iba jednu hviezdu, viac si samotny film nezasluzi...ale za finalovy fajt musim jednu pridat
Zátopek (2021)
film ma sice vysoké hodnotenie...ale ja som si teda tento film Neuzil :-/
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
slaby svedsky odvar forresta gumpa
Gran Turismo (2023)
film o pubertakoch pre pubertakov (hlavne celkovym spracovanim)
Nic ve zlým (2023)
tisic krat omlety scenar...jedna hviezda za jennifer, az kym neukaze bobra a kozy podliehajuce gravitacii :-/
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
pri tomto filme som zistil aka stupidna (tolko nahod sa len tak nevidi, ako priklad uvediem...aka je sanca, ze v noci najdete niekoho v obrovskom lese) je knizna predloha
Pokání (2007)
ak clovek zaspi pri sledovani filmu, znamena to, ze ten film nie je dobry...a co som cital tu niektore recenzie, tak nie som jediny, komu sa to stalo pri tomto filme
Na špatné straně (2018)
preco to ma preboha taku minutaz? Ved sa to uplne zbytocne natahuje ako sopel. A pritom to stacilo zostrihat na 90 minut a bol by z toho paradny film.
Avatar: The Way of Water (2022)
scenarista sa velmi nezapotil...do bodky okopiroval prvy film a jedine co tam pridal, boli alzaci