Oblíbené filmy (9)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Po pravu nejlepsi film podle CSFD. Vic nemam co rict, nerada totiz opakuji ta sama slova.
Zelená míle (1999)
Velká žranice (1973)
Moji přátelé II (1982)
Asi jedina dvojka, ktera je lepsi, nez jednicka. Skvele herecke vykony, zadne hluche misto a vtipky tak skvele, ze jsem se i ja, feministka bez smyslu pro humor, smala, az se za bricho popadala. Jednoznacne muj nejoblibenejsi film sveho druhu a pet hvezd.
Kruh (2002)
V zajetí démonů (2013)
Prestoze dej nebyl kdovijak originalni, film splnil to, co od hororu cekam, tedy strach a tisen. Tento film byl obojim napechovan vic, nez jakykoli jiny. Trochu me mrzi ty nemrtve obliceje, moudra o rodine a vyslovene stupidni konec, presto davam pet hvezd.