Recenze (365)
28 dní poté (2002)
Soundtrack tohoto filmu mi ukradl duši už před nějakou dobou. Teď už i sám film.
28 týdnů poté (2007)
I přes dokonalý soundtrack a velmi pozitivní hodnocení jsem si tuhle sérii odpírala hodně, fakt hodně dlouho, ale bylo to zbytečné. Oba byly úžasné.
30 a půl metru (2008)
UGH...Takže všechno kvůli prstýnku? :-D
47 metrů (2017)
Miluji natural horory. Obzvlášť ty se žraloky. Je to znepokojující, napínavé a reálné. Konec mě ale naprosto dostal... ten byl víc disturbing než celé dění filmu.
7500 (2014)
Já ani nevím proč, ale mě to nehorázně bavilo, fakt šíleně, bylo to napínavé a všechno. A ta pointa, no viděla jsem asi jen 1 film s ní a potom tento. No je to dost šílený, ale zase nehorázně dobrý! 5*! Takaši opět nezklamal.