Recenze (30)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Prvá polhodina je ultimátna,ale hneď,ako Sly priberie do tímu partiu namachrovaných frajerkov,ktorí si chcú po všetkom,čo sa im podarí plácnuť,drkotá to, drkotá,až to začne skoro nudiť.Našťastie je tu ešte zopár požmurknutí(dane Wesleyho Snipesa),ale nevyužitím kostry týmu a mdlou záverečnou bitkou robia tvorcovia z EX3 najslabší diel série.P.S.-PGčko je v tomto filme jedným z najmenších problémov.
Eragon (2006)
Eragon je chudobný,veru chudobný pastier.Hviezdička naviac za Ironsa a zombíckeho Durzu.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Rozbieham petíciu,aby sa špeciálne kvôli tomuto filmu mohlo udelovať 8 hviezdičiek.Záujemcovia o podpis nech sa prihlásia zprávou do pošty.Bez srandy.
Grandhotel Budapešť (2014)
Wes Anderson je čudák,ale geniálny rozprávač!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Tak toto som ešte nežral...Niečo mi hovorí,že Bayovi a Bergovi sa po tomto musí o dosť horšie spať!
Magnum Force (1973)
A tak človek spoznal hranice svojich možností.
Rocky II (1979)
Prvá polovica,hlavne zásluhou Rockyho mimóznych hlášok super,ale hneď,ako začne riešiť problémy so zrakom,stráca to tempo,aj keď záverečný fight tomu ešte stihne pridať nejaké body.
Šmoulové (1981) (seriál)
Asi teraz budem za Gargamela,ale ja proste neznášam Šmolkov!
Tenkrát v Americe (1984)
Leoneho posledný film.Leoneho najosobnejší film.Leoneho najlepší film.
Špinavý trik (2013)
10 oscarových nominácií?Really?