Recenze (20)
Dude Bro Party Massacre III (2015)
Veľmi dobre natočený film až na pár divných amerických vtipov (vtip o pomarančoch v závere som nepochopil).
Městečko Pines (2015) (seriál)
SPOILER HODNOTENIE:Od piatej časti si človek uvedomí že je to iba vykrádačka Terra Novy pretože: 1.dej je zasadený do budúcnosti ako posledné útočisko pre ľudstvo 2.hrdina sa stane ochrancom/šerifom 3.tak ako u Terra novy posledné časti serie sú nudné lebo sa objaví niekto kto to chce zničiť Prvé časti ma navnadili ale od piatej časti to išlo dole vodou a veľmi tam bolo cítiť Terra novu a vidno že už nevedie čo s postavami .A keď sa tak zamyslím vôbec prvé časti nezapadajú do seriálu presne tak ako twistov u Shyamalanových posledných filmov.
Nezvratný osud 4 (2009)
Nezvratný osud čoho? Žeby osud klesajúcej kvality tejto vyvraždovačky .Asi sa tvorcovia držia pravidla:Doj kravu kým nezdochne.Čo je smutné ešte nezdochla.
Neuvěřitelné příběhy (1985) (seriál)
No Števo Spielberg v tých 85tych rokoch si musel aj s kolegami na niečom fičať. Tak polovica tých príbehov je blbá(ako tá kde si chlapík predstavil kolesá pod poškodeným lietadlom a prežil pristátie-to bola v skratke 2-epizoda alebo tá kde učiteľ prišiel o hlavu). To že sa objavili známi herci v pár epizódach, to neznamená že je to dobrý seriál.
Zbohom, Slovensko! (2013) (pořad)
Už mal niekto pocit ,že hodí televízor von oknom.Ja áno.Toto je pod úroveň.Aspoň našťastie vyšli iba 2 časti a aj to že to vysielajú neskoro.Jeden z ďalších dôkazov o tom ako sa snažia televízie zaujať prostredníctvom psychického vydierania.
Dokonalý Spiderman (2012) (seriál)
Aha,tak Spider-Man jazdí na motorke(a na čo mu je potom pavučina?). A jeho IQ v tomto seriály dosť kleslo.Humor už začal klesať oproti iným seriálom.Pár častí my stačilo na to aby ma dokonale odradilo.Pretože pozerať sa na trapáka ktorý nie je smiešny ani iným postavám a ani divákovi je hrozné(čo sa dosť často opakuje). Je fajn že sú tam iné postavy ale v každej časti sa opakuje príbeh(urobí hlúposť/príde nový zloduch a k tomu jeden z Avangers ktorí si myslí že je sprostí a na konci chytí/zastaví zloducha a jeden z Avangers mu povie že nie je sprostí a dokáže veľké veci). Teda v závere je to pozerateľný seriál ale len v tom prípade že máte menej ako 12 rokov.
Planeta Metal Hurland (2012) (seriál)
Niektoré časti o ničom.Všetko väčšinou končí pesimisticky tj. hrdina umrie.A tak dokola a dokola.Proste ja už dopredu viem že každá epizoda skončí najhoršie ako je možné.Doteraz nechápem načo natočili taký seriál podľa komiksu ktorý asi nikto nepozná .
Hadi v letadle (2006)
"Hady v lietadle,"prečítal Sam,"Scenár nemusím ani čítať beriem ten džob bude to bomba!".A tak sa stalo. Jednoducho ďalší akční hrdina-všetko-prežije film.
2012 (2009)
Jedno klbko klišé.Hrdina a jeho rodina prežije všetko.Najlepšie tento film vystihuje youtube,animované video how it should end-2012.A podľa mňa tam už len v popiske chýba žáner komédia. Ja som sa nevedel prestať smiať až do konca.
Hostel II (2007)
Druhá časť sa odohráva v Česku a znova niečo strašné!Baštia to ešte tí Američania ? Asi áno, keď neviedia kde je Slovensko a Česko.Nech si ten Roth niečo také nakrúca v Amerike a o Amerike .