Recenze (73)
Sedm (1995)
nakoľko podľa viacerých mojich známych vyzerám ako morgan freeman, musím oceniť, že morgan freeman je v tomto filme super-cool drsňák s chladnou hlavou a metronómom.
Ten kluk je postrach (1990)
môj detský vzor
Sám doma (1990)
na tomto som vyrástol. sledoval som to na videu tak, že keď film skončil, hneď som ho pretočil na začiatok a sledoval znova.
Moje první láska (1991)
mal som tuším 8 rokov ak nie menej, keď to šlo v telke a reval som jak najatý, nešlo ma utíšiť, museli mi dať sedatíva
Bod zlomu (1991)
filmy o surfovaní nemám rád... tiež nemám rád ženy režisérky (lebo som šovinista a sexista)... patricka swayzeho nemám rád a keanu reevesa tiež nejako extra nemusím... tak prečo tak veľmi zbožňujem tento film? záhada...
Mars útočí! (1996)
NAJLEPŠÍ záver filmu v celej histórii tohto umenia!
Matilda (1996)
Moby-what?!
Gummo (1997)
pri sledovaní tohto filmu som musel veľmi intenzívne myslieť na moje rodné mestečko
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
najlepší zo série!
Austin Powers: Špionátor (1997)
chcel by som mať austina powersa za kamaráta... počkať... nie - ja by som chcel BYŤ austinom powersom!