Recenze (80)
V srdci moře (2015)
po Rush natosit takuto beckovu sracku ??? to len Ron dokaze tocit filmy ako na hojdacke
Brooklyn (2015)
pekny, trochu nudny film skor pre mladsie rocniky. zo Saoirse vyrastla krasna zena
Room (2015)
priemerny, predvidatelny film. druha polovica filmu sa mi vsak pacila viac ako prva. tam som sa vyslovene nudila. a maly Jacob schoval do vrecka vsetkych aj Brie :)
Dánská dívka (2015)
neskutocny Eddie, vyborna Alicia, nadherne vytvarne prevedenie ale to je tak vsio
Ohnivé tornádo (2015) (TV film)
triky: Paint level 9000, strasne som sa nasmiala
Parfém: Příběh vraha (2006)
brutalne odporny a pritom tak krasny a poeticky, to je Parfum
Spotlight (2015)
Namet hodny sfilmovania. Kontroverzna tema, ktora z nejakeho dovodu je stale zahrabavana pod koberec. Film o zneuzivani hovori jasne, faktograficky, bez emoci s hlavou a patou. Trochu chaos s mnozstvom mien, ktore sa vo filme spominaju. Herecke vykony vyborne, hlavne Mark, ktory by si uz zasluzil nejaku tu cenu. Jedine co tomu mozem vytknut je ze je to film a nie serial :). Sla by som este viac do hlbky.
Sázka na nejistotu (2015)
Vtipny dokument/videoklip o odhaleni bubliny. Rezia vyborna, Steve a Christian vynikajuci, soundtrack sadol. U mna bez vyhrad.
Legendy zločinu (2015)
Okrem vykonu Toma, ktory je nenormalny, chcem vyzvihnut aj vykon Tarona Egrtona v roli bukvicky. Film ako taky dobry, ale prave vykony hercov ho robi pre mna nezabudnutelnym.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
neda sa dopozerat do konca, trapne a silene, bolek asi nutne potreboval peniaze