Recenze (1 069)
Východní přísliby (2007)
Velká pecka. Prosím ať to pokračování vyjde. 9/10
Barevný závoj (2006)
Obstojné historické drama z mé oblíbené meziválečné Číny. Nic víc, nic míň. 6/10
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Asi nikdy jsem se v kině tolik nezasmál. Cohen je definitivně novodobý Kafman, tak snad taky nenafejkuje svojí smrt.
Faunův labyrint (2006)
Guillermo del Toro podle mne patří mezi nejpřeceňovanější filmaře současnosti, ale toto mne dostalo do kolen. Kdybych sestavoval žebříček nej fantasy, určitě by tam bylo i toto a rozhodně někde nahoře. Špičková kombinace filmařsky přehlíženého Španělska za WW2 a krásně hororového fantasy světa, nechápu, kde poslední dobou GDT nechává talent. 10/10
Hodnej polda, zlej polda (2006)
Oba díly kanadské akční buddy komedie s Colmem Feore. Opravdu doporučuju, je to strašně svěží a zábavný. Jasně, má to nižší rozpočet a pohybuje se to někde lehce pod 7/10, ale tohodle subžánru se točí tak málo. Potěšilo finále druhého dílu a taky to, že to dobře využívá 2 jazyky, takže rozhodně bez dabingu!
Láska a jiné pohromy (2006)
Překvapivě kvalitní romcom. Pokud hledáte tip na večer a máte nakoukáno většinu profláklých romcomů, tohle by pro Vás mohla být správná volba. Věřím, že hlavně partnerkám/přítelkyním se to bude hodně líbit. Brittany Murphy je tu hodně cute (škoda jí....) Překvapivě tu není otravná obligátní gay vložka a vzhledem k ději je i dost na místě. Hodně sympatická je hra se 4. bariérou, přímo jí to neprolamuje, ale párkrát to na ní hodně sympaticky zaklepe. Hodně fajn jsou 2 camea v závěru. :-) Pokud máte (jako já) rádi Notting Hill a Snídani u Tiffanyho, tak tady si přijdete na své. V některých scénách to na ně vyloženě naráží a cituje. Za mne hodně velké překvapení. 7/10
Noc v muzeu (2006)
Překvapivě zábavná taškařice, pravda asi bych si to víc užil tak ve 12-ti, ale bavil jsem se solidně. Jak herecká, tak historická camea maximálně fajn. Hodně vtipně vyřešení záporáci a bavil mne i konec (ten absolutní tj. virál. *:D* ) 6,5/10
Penelope (2006)
Hodně příjemná oddychovka. Kdo má rád filmy s takovým tím kouzelným pohádkovým nádechem, tady si přijde na své. 7/10
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Co se týká zoufale malého počtu kvalitních fantasy, tak rozhodně doporučuji tohle dílko, nebojte se, že je to z Ruska, naopak to dokáže mile překvapit v mnoha ohledech a obrátit to ve své plus. Navíc to hodně povedený triky vzhledem k rozpočtu, kéž by podobně vypadal seriálový zaklínač... 7/10
Zběsilý útěk (2006)
Adrenalinová pecka, jak mi to mohlo tak dlouho unikat?