Recenze (60)
Barbie: Motýlí víla (2008)
Nic moc. 15%
Divergence (2014)
Myslím si, že to je zajímavý námět. Je to pěkně zpracované, ale v ději jsem se mírně ztrácel. 70%
Ghoul (2015)
Půlku filmu se klepe kamera a druhou půlku filmu svítí baterka. 15 minut před koncem filmu jsem si myslel, že jsme pořád jen na začátku. Ke konci je naopak všeho moc. Nelíbí se mi, že to skončilo tak, jak to skončilo. 30%
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Děj byl předvídatelný, nic extra, pěkné zpracování. 60%
Kredenc (2014) (pořad)
Pobaví. 100%
Rodinné prípady (2012) (seriál)
Je to fajn :D 55%
Chart Show (2014) (pořad)
Je to skvělý !!! Konečně vymysleli něco takového. Banášová super, porota ujde a hudební vystoupení jsou také fajn. 100%
Katy Perry: Skutečná tvář (2012)
Čekal jsem více hudby, ale ok. 60%
Muži proti ženám (2014) (pořad)
Nuda, ztracený čas, 15%.
Interview (2014)
Ujde ... možná by mohli ubrat těch vulgsrismů, ale jinak je to opravdu zábavné :) 65%