Recenze (3 780)
Coco (2017)
Veľmi príjemný animák, s nevtieravým rodinným posolstvom.
Tygr a drak (2000)
Také duchovné rozjímanie a príchod myšlienok aké je možné pocítiť v podobných filmoch z prostredia Ázie sa nedá nikde inde zopakovať. Práve vďaka takýmto posolstvám ma to vždy ťahalo viac na východ, než na západ.
Mysli jako on (2012)
Oddychovka, ktorá ma nadpriemerne pobavila. Večný boj medzi pohlaviami je vždy dobrou témou. Pritom nechápem, prečo musí vždy niekto z dvojice vyhrať nad druhým.
Válka Roseových (1989)
Nerozumiem ako a prečo si môžu tak blízki ľudia, toľko ubližovať. Teda rozumiem, že to tak väčšina ľudí robí ale ak niekoho naozaj ľúbite, doprajete mu do života všetko najlepšie, aj keď už nebudete súčasťou tohto života. A keď už nemáte toho človeka, je vám jedno, či vám ostane dom, jachta, či mrakodrap.
Tajemství jejich očí (2015)
Vôbec ma to nestrhlo.
Cesta samuraje (2010)
Keď dopredu viem, že sa idem pozerať na hlúposť, tak pošlem všetky inteligentné bunky spať. Potom nie som nespokojný a aj takýto film je v pohode.
Zaklínač (2001)
Mám to šťastie, že som prečítal knihu, tak nepotrebujem úplne detaily o deji a postavách. Všetkých, čo nečítali ľutujem, pretože mix, ktorý tu vznikol nemá poriadne ani hlavu, ani pätu. Skáče sa z jedného do druhého a človek sa nemá čas vôbec zorientovať.
Dunkerk (2017)
Nechcem nikoho z tých, čo si to prežili uraziť, ale film bol hrozný.
Vražda v Orient expresu (2017)
Toto sa vôbec nevydarilo, neveril som Herculovi ani nos medzi očami, nie ešte jeho detektívny talent.
Legenda o Benu Hallovi (2017)
Nemôžem povedať, že by mi tieto viac ako 2 hodiny ušli veľmi rýchlo.