Recenze (3 786)
Nevinný (2022)
Nevinne sa tváriace nič, ktoré ma nakoniec veľmi zaujalo.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Áno, nie je to zmes najlepších hereckých výkonov roka a nebudú z toho ocenenia pre tento film, ale čo sa mu podarilo vymyslieť, klobúk dole. Nesledujem Kazmu, ale očividne vie, čo robí.
Vocasy na tripu (2023)
Nerozumiem prečo musel byť v kine k dispozícii iba dabing, keď to nie je pre deti. Väščina podarených vtipov použitá už v ukážke a naozaj treba pre vtipnosť toľko nadávať?
Přiznej se, Fletchi (2022)
Jon bol super, ale celkovo ten film postrádal taký správny šmrnc.
Smallville - Druhé já (2005) (epizoda)
Dobrý a zlý Lex? Alebo iba zlý a horší?
Smallville - Lucy (2005) (epizoda)
Tieto staré rodinné väzby sú prekliatím seriálu, zbytočná vata.
Smallville - Druhý kámen (2005) (epizoda)
Stará mágia a nový kameň do skladačky.
Blue Beetle (2023)
Akoby to natáčali pred 30 rokmi, akčné scény sú nudné, vtipné scény sú smiešne a jediná pekná vec na tomto filme je Bruna Marquezine.
Město duchů (2008)
Rickymu takáto rola sedí a poznámky boli pekne trefné.
Meg 2: Příkop (2023)
Neviem presne aká správna konštalácia nastala, či je to utlmenou mozgovou funkciou, nedostatkom spánku, kino efektom alebo len skrátka strácam súdnosť, ale bola to zábava.