Recenze (1 163)
Aaltra (2004)
Tento film od začátku pracuje s velmi jemnými kroky, možná se vám bude zdát celý o ničem ale věřte až končí, budete mít pocit že dává to smysl. K těm gagům, opakuji kolikrát je zakryjí, v momentě než kápnete na jejich styl, přetočte celý film a dívejte se znova od začátku. 5/5 /co se týče humoru pro mě oni jsou objevem tohoto desetiletý, jelikož nekopírují a mají hodně silný vlastní jazyk/
Abbott a Costello: Afrika volá (1949)
Celkem dobrá sranda. Nemá nevím jak originální scénář, ale příběh ujde a to hlavní je stejně komik Lou Costello, který tady odvedl dost slušnou práci. Hlavně v džungli. 3/5
Accattone (1961)
Pasolini natočil dobrý a silný drama, bez těch hodně kontroverzních scének jaké jsou od něj zvykem. I když i s tímto filmem měl problémy u kritiků. 4/5
A co Bob? (1991)
A co Bill Murray. Pacient par excellence. 5/5
Acorazado (2010)
Podle obsahu jsem čekal bláznivou komedii ale dostal jsem málem až politický drama, a vůbec mě to nebavilo.
Aguirre, hněv Boží (1972)
Snaží se soustředit na děj, a ne na případné ocenění za kostýmy, a za to palec nahoru.
Ahoj, mami! (1970)
Kamera sleduje člověka který sleduje lidí, aby jsme pak mohli sledovat člověka kdo to všechno sleduje. Stíháte to? Já ne. K tomu minimálně 2 lidi mluvili po celou dobu naráz, s rychlostí jižana. 2,5/5
Ach ta zvířata! (2004)
Perfektní alkoholici.
Ajťáci (2006) (seriál)
My jsme tým!
Al Capone (1959)
Velmi kvalitní mafiánský film. Steiger jako Capone vynikající, režie totéž /řekl bych, předběhl svou dobu/, pro mě jeden z těch absolutně nejlepších v tomto žánru.