Recenze (2 778)
Superman 2 (1980)
Za prakticky všechno, co je na druhém Supermanovi špatně (změna celkového tónu, laciný humor, spousta nelogičností), může Lester a producenti. Jasným důkazem je Donnerův režisérský sestřih realizovaný po čtvrt století. http://www.csfd.cz/film/240972-superman-ii-verze-richarda-donnera/
Superman (1978)
Ta původní verze, co šla do kin, podle mého líp šlape. Konečně jsem ji sehnal v rámci pěkné krabice http://www.supermananthology.com/
Zjizvená tvář (1983)
Takhle to dopadá, když berete reklamní slogany vážně. Po dvou letech a na Blu-rayi mě to baví o moc víc. P.S. A v kine uplne super. I pozde vecer.
Lovci hlav (2011)
Dávat filmu body navíc jen proto, že je ze severní Evropy, teda nehodlám. Od poloviny je těch zvratů a náhod už přespříliš.
Věc: Počátek (2011)
Mohlo to dopadnout mnohem hůř. Van Heijningen má talent, dobrý scénář už bohužel ne. Potěšila variace na scénu s testováním krve a závěrečné navázání na Carpentera.
Dluh (2010)
Lhát se nemá. :) Slabší konec to naštěstí nezabije. Velmi nadprůměrný old school. Doufám, že hvězda Jessiky Chastain bude stoupat jen výš. Zaslouží si to ona i my.
Vyměřený čas (2011)
70% Niccol má jako obvykle pár super nápadů, jeho futuretro se mi líbí stejně jako v Gattace, ale vyprávět moc neumí. Prostě jako vždycky.
Tři mušketýři (2011)
70% Schválně (?) dementní, ale tak nějak roztomile a hlavně výživně zábavné. Bavil jsem se o dost líp než u Tintina. Což asi o něčem svědčí. Viděno v otitulkovaném 2D.
Tintinova dobrodružství (2011)
Zklamání roku. Úžasná animace, ale zároveň jsem se celou dobu strašně nudil. Ani IMAX nepomohl.
Ocelová pěst (2011)
Rocky + Over the Top + Transformers. A v režii Shawna Levyho. A kupodivu to funguje jak má. Samozřejmě i díky Jackmanovi a tomu sympatickýmu děcku. Jako jestli budu mít jednou nějaký dítě, na takovýhle filmy ho budu brát rád. Viděno v londýnském IMAXu.