Recenze (3 855)
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Poměrně geniální a velmi zábavná záležitost. (80%)
Major Grom: Morový doktor (2021)
Nečekaně zdařilý, takový civilní Русский МАРВЕЛ. Sice si neodpustí ten sobě vlastní trochu socialističesko geroíčeskij šmak, říkejme tomu třeba "Syndrom Aurory", ale jinak je to nápadité, svižné, bohaté a nešizené, hezky natočené i zahrané, zajímavé, místy i vtipné a nenudí. Nesrovnatelně lepší než ty tupé americké trapárny na podobné téma. (71%)
Pod bodem mrazu (2021)
Po dlouhé době, za mě, velmi zdařilý thriller. Únos vězně tak nějak atypicky naruby. Zajímavé a napínavé skoro od začátku až do konce, kvalitní hutná atmosféra, dobré herecké výkony, neobvyklý průběh i ukončení. (72%)
2067 (2020)
Chcípáček v hlavní roli se mi za mák nelíbil a eko fanda taky nejsem. Ale ono tohle dávalo smysl. Pokud tedy vydržíte až do konce, kdy se to celé dá pochopit a akceptovat, a snesete takové těžší sci-fi u kterého to nutí přemýšlet a to přemýšlení zpočátku vůbec nepomáhá. Po velmi dlouhé době film, který jsem s napětím a zájmem rád dokoukal. (72%)
Brickleberry (2012) (seriál)
Výborný animák pro dospělé, kteří umí koukat na věci s nadhledem. Moc škoda, že jsou jen 3 série. Skvěle se na to kouká a člověka to pobaví. Paradoxní je to, že ačkoli jsou v seriálu běloši, černoch, lesba, zvíře, lidé oškliví i hezcí, štíhlí, tlustí, hloupí i chytří, a je to takové pseudo genderově vyvážené, přesto ty prasárny, co tam společně tropí, stojí za to, a nehrají si na barvu nebarvu, penis nepenis... (80%)
The Collector (2009)
Takové zdařilé brutální HI s drobnou výhradou - nevím, proč furt běhal po schodech nahoru a dolů. (73%)
Odpočítávání (2010)
Zdařilý psychologický thriller o zásadních rozhodnutích při výslechu teroristy, který může způsobit fatální problém. Střetává se tady vychytralá úřední pravomoc, velmi útlocitná agentka FBI, standardně tupá armáda a hlavní výkonný mučitel SLJ. Sami volte, kudy vede správná cesta... (80%)
Sedlák (2019)
Skvělý námět a kvalitní úsměvná realizace s postupnou gradací emocí a sympatickými herci i postavami. Jako byste smíchali Pyšnou princeznu a Mrazíka, ale nepojali jste to jako pohádku a zasadili do současnosti. Velmi příjemné překvapení. (72%)
Útěk z Pretorie (2020)
Nemyslel jsem, že se to někdy stane, ale musím se přiznat, že se mi líbil film, ve kterém hraje Potrat. Byli to ale fakt zajímavé, napínavé, dobře natočeně a bez nějakých “kreativních“ nápadů s kamerou a tak. Hodně dobrý, neobvyklý film. (72%)
Zabij mě třikrát (2014)
Velmi zdařilý komediální thriller. Trošku komplikovan díky 3 časovým úsekům, ale věci do sebe postupně zapadají. Skoro nejsou hluchá místa, dobrá hodící se hudba, casting, kamera, příběh. Tohle potěší. (72%)