Recenze (3 883)
Night Shift (2023)
Nějaká paní chodí hodinu po motelu od ničeho k ničemu a všeho se leká. Zbylých 20 minut je nudná a slaboučká vyvražďovačka, která nezaujme ničím. ⬇️ 5%
Jett (2019) (seriál)
Nezvládl jsem ani pilot. ⬇️ 3%
Van Der Valk (2020) (seriál)
1️⃣ Z první série budou nadšení zejména příznivci všestranně hyperkorektního obsahu, přesně tak, jak to má podle současných tabulek být. Mimo to se jedná o standardní, pomalou, obyčejnou a nepříliš zajímavou TV detektivku, která si tak zvolna plyne, aby ke konci nějakého lumpa chytli. ↘️ 20%
Aftermath (2024)
Nevím s jistotou, o čem to bylo. Asi o houbaření, bo jakási připitomělá baba tam chodí po lese a kouká kolem. Občas používám pro ty nejdebilnější filmy slovo "sračka", ale pro tohle dílo musím použít něco nového, co lépe vystihne jeho smysl a obsah - třeba "hypermegasračka". ⬇️ 0%
Železná pěst (2024) (seriál)
Nezajímavý děj i casting, neposedná kamera. Nezaujalo vůbec. ⬇️ 3%
Hounded (2022)
4 protivní zloději běhají po lese a 4 snobové se je snaží ulovit. Gore žádné, spíš takové "lovy beze zbraní". Celé je to takové amatérské, slaboučké, laciné, nezajímavé, nudné. ↘️ 21%
Duna: Část druhá (2024)
Oceňuji animátory, ti se tak na polovině stopáže vyřádili. On ten vizuál byl nakonec asi jediným plusem. Příběh byla spíše vata a bláboly. Je s podivem, kolik peněz lze utratit za takovouhle volovinu a co všechno by šlo užitečného udělat s takto promr*anými penězi. Některé scény bych řadil do speciální kategorie "chujum ad absurdum". ➡️ 55%
History of Evil (2024)
⬇️ 0%
Bosch: Odkaz (2022) (seriál)
Komornější Bosch s pár účastníky, co si řekli, že značku Bosch ještě více vytěží. Jinak ta samá vleklá nudná telenovela jako původní počin. ⬇️ 11%
Bosch: Odkaz - Série 2 (2023) (série)
⬇️ 8%