Recenze (3 853)
Dark Winds (2022) (seriál)
Hodnocení sérií jsem dal k jednotlivým sériím. Tady jen celkově za obě řady - mimořádně pomalé tempo, 80% vaty a prostojů, desítky a desítky a desítky minut zbytečných scén a otravných keců. Pěkné obrázky hor, jinak nuda. Série postupně - 15%, 9%, celkově ⬇️ 12%
Control (2022)
Baba je zavřená v místnosti a plní úkoly. Dokud se tam neobjeví ten kokot, tak je to přijatelné, pak už ne. K uzoufání se to táhne, vše je pomalejší než pomalé. Stále je třeba přetáčet protivnosti a zbytečnosti (všechny scény s kokotem, taky s holčičkou na pláži a větší část plnění úkolů, bo se s tím baba moc kaká). Celkově ohromná unylá nuda, jen námět a dohromady tak 10 minut ze stopáže zaujmou. (14%)
Jan Žižka (2022)
Nijak mi to něčím nevadilo, nijak mě to nezaujalo, osudy postav mi byly putna. Asi to bylo i tím, že to mělo nulovou atmosféru. Ňácí maníci se tam furt mlátili, asi kvůli prachům a pár z nich kvůli babě. Chápu, že nejen naše americké přátele nemohla zaujmout tahle únavně dlouhá a dost nezajímavá pomatená věc o ničem kdesi v prdeli světa. Česká účast tam navíc byla přítěží. (38%)
Halloween končí (2022)
První půlka naprostá sračka na vypnutí. Ve druhé půlce už se občas něco dělo, budiž. Ukončení dobré, ale mohli si odpustit ty zpomalovačky a stmívačky. Bohužel, v průměru to dobře moc nevychází. (20%)
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Mohlo to být dobré krimi lehce obalené drámíčkem. Bohužel 3/4 stopáže okupovaly zdlouhavé rodinné scény, protivné hádavé dialogy, prostoje a otravná rodinná linka s dětičkama. (43%)
Blank (2022)
Nějaká babka je v pokoji a nějaká androidka ji nechce pustit ven. Tak tam spolu jsou a nakonec se poperou. Absolutní nuda jak prase. (3%)
Men (2022)
Nezajímavá baba jede autem, pak chodí pomalu po baráku, pak po venku, pak po baráku a tak furt dokola. Přitom kouká a kouká. V hlavě jí šibe, takže vidí bludy. Z tohohle materiálu vytvořil režisér dokonalý bordel. Nudný, nudný a blbý. Vůbec jsem nepochopil, o co tam mělo jít a navíc mi to bylo úplně putna. Nedodíváno. Pozitivně hodnotím jen to, že se netřepala kamera. (2%)
Siren (2010)
Bordel baz ladu a skladu. (11%)
SiREN (2016)
Ze zájmem jsem to dokoukal s minimálním přetáčením a to je pro mě nezvyk. Zaujalo, konečně po delší době nevytěžený a neobvyklý námět. Netvrdím, že to bylo nějaké filmařsky brilantní a bez vad, ale bylo to celkově dobré, aspoň za mě. (53%)
Neznámý signál (2007)
To bylo jako na nějaké špatné horské dráze. Po pár úvodních odpadních vytřepaných záběrech jsem to už chtěl vypnout. Pak náhle změna a začalo to být zajímavé a se zajímavým námětem jak se všichni mordují. Pak po chvilce zase změna a máme rázem odpadní komorní nudu špikovanou trapnými pokusy o vtip. Ta přetrvává většinu času. Pak zase změna a všem hrabe v bedně a nikdo už do konce nezjistí, co byl reál a co se jim jen zmatlalo v těch makovicích. Celkově amatérský maglajz bez ladu a skladu. (6%)