Recenze (48)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Zcela subjektivní hodnocení mého předškolního já.
Alexander Veliký (2004)
Ultimate Cut dělá z 2-3* filmu 4-5*. Verzi z roku 2004 prosím vymazat z paměti.
Iron Man 3 (2013)
Temný rytíř se silnou blockbusterovou příchutí. Ne tak rebelský, jak se tváří, ale ani ne tak unavený jako Toncek Starků.
Babovřesky (2013)
Dvě hodiny pohody... Jsem neviděl. Nechápu, jak v tomhle charakterovém panoptiku někdo může najít něco hezkého, nějaké "pohlazení". Návod, jak být malým nasraným čecháčkem.
Ill Manors (2012)
"All year round, all in all just another brick in the wall." Plan B dal dohromady syrovou rapovou The Wall. Akorát by to chtělo trošku sestříhat, takhle jsou ty čtyři hvězdy trochu upachtěný.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Breakfast Club (nejen) pro hipstery.
Cesta do lesa (2012)
Vezměte Cestu z města a přidejte kouzelné houbičky. Hooodně houbiček!
Rocky IV (1985)
Pohádka o tom, jak Rocky začal perestrojku...
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
For all we know, Jesus was trying to get the loaves and fishes account...
Úlovek (2009) (seriál)
Gangsterka, která je až moc ředěná middle class telenovelou. Tom Hardy ale jako vždy skvělý.