Recenze (18)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Hej moment! Co? Viděls tam venku Leforse? Leforse? Ne! To je dobře. Na malej okamžik jsem myslel, že máme problém.
Velká železniční loupež (1903)
Nejlepší scéna je, jak vyhodí topiče z vlaku :D:D
Kanibalové (1980)
Naprosto zbytečný, nechutný film! Nechápu za jakým účelem byl natočem a nerozumím komentářům okolo kultovního snímku a poselství pro budoucnost...
Rocky Balboa (2006)
Důstojné zakončení brilantní ságy o italském hřebci.
Sloní muž (1980)
Hodně silný příběh, který člověku vhání slzy do očí.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Z mého pohledu strašlivý scénář plný amerických klišé o svobodě a odvaze.
Jeepers Creepers (2001)
Výborný začátek, který mě připoutal ke křeslu a navodil atmosféru správného hororu. Ovšem čím víc čas ubíhal, tím víc mi to přišlo jako průměr typu lekavých hororů, jež je nespočet. Nakonec jsem byl zklamán, ale kvůli dobrému začátku za 3.
Carmen (1983)
Úspěšné moderní zpracování muzikálu od George Bizeta, kde se střídá realita a zkoušení muzikálové hry. Občas je pro diváka těžké poznat, co je co a může to navozovat pocit zmatení, což se nakonec nestane osudným divákovi, ale hlavním hrdinům...
Goyovy přízraky (2006)
Abych řekl pravdu,tak jsem od toho čekal více.Né že bych se přímo u filmu nudil,ale něco mi tomu pořád scházelo.Zkrátka u Formana jsem zvyklý více na poutavost děje,tady jsem to postrádal.Jinak určitě vydařený herecký výkon Natalie Portman,který film posunul o trochu výše,ale pořád ho dělá jen průměrným,na což nejsem u Formana zvyklý.
Pošetilost mocných (1971)
Vždyť je to Blaze,můj sluha Blaze...!!!