Recenze (445)
Titans (2018) (seriál)
1 série byla skvělá, temná, tak akorát cheesy. 2 série klesla o několik příček níž a dostala se na hranici koukatelnosti. Škoda.
Rozčarování (2018) (seriál)
Po přítomnosti a budoucnosti se vydáváme do "minulosti". Měl jsem strach, že Groening už nemá co říct, ani nabídnout. Ale tohle si mu vážně povedlo. Oddechovka pro každou chvíli.
Tajné město (2016) (seriál)
Je libo trocha špionážního autralsko-čínského thrilleru? Mám slabost pro Annu Torv. Velkou slabost.
Nightflyers (2018) (seriál)
Je to docela dobrý mindfuck a to doslova. Ale velké plus za originalitu a bourání klasického příběhového vyprávění. A neuvěřitelně sympatické postavy. Super.
Jízlivě tvůj (2013) (seriál)
"One day, I will so enjoy unplugging you..."
Halloween (2018)
Je to zvráceně průměrné.
Hotel Artemis (2018)
Geniální lahůdka pro fajnšmekry. Tenhle film se nebere vážně a neměli byste ani vy. Je to vlastně úžasná žánrová gansterovská komedie. A Jodie? Je k sežrání.
První očista (2018)
Všechny díly byly špatné, ale všechny sem musel vidět. Asi přece jenom něco na tom nápadu bude.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Příběh služebnice je neobyčejný seriál. Tak nutkavě nepříjemný ve své podobě, která není tak daleko od reálného světa. A přece v druhé sérii trochu ztrácí dech. I tak opus, o kterém nemá cenu psát, to se musí prožít.
Sněhulák (2017)
Znám jeho knihy i když sněhuláka jsem nečetl. Ale tady někdo krutě šlápnul vedle a celá atmosféra se vypařila stejně jako sněhulák na jaře.