Recenze (445)
Dánská dívka (2015)
Jak dlouhou cestu jsme museli ujít?
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Super námět, a vlastně super zpracování. Ale k dokonalosti tomu chybělo napětí.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Byl to trapas, ale nebylo zrovna na co koukat.
Tomb Raider (2018)
Konečně vdechl někdo život nesmrtelné dívce s lukem. Děj je samozřejmě přímočarý a hloupý, ale celková surovost tomu dodává to koření, které přidává na uvěřitelnosti. A velký potlesk Aliciu.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Bohužel vybočili ze žánru guilty pleasure a už je to jen další béčková ukecaná a ubrečená nuda.
Dark (2017) (seriál)
Dark se výrazně odlišuje od všech časově cestovatelských snímků. Především postavy a styl vyprávění je naprosto geniální. Záplava postav, kde každá z nich prožívá jiné své osobní drama. Propojenost děje, citů a pocitů. Skutečně temný originální seriál.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Nový styl - kult v kultu. A neb když někdo naservíruje přesně to co chcete.
The Titan (2018)
Ne. Prostě ne.
Anihilace (2018)
Nezajímavé, nezáživné, nudné a otravné.
Ztracen v džungli (2017)
Ideální se na tohle podívat, když letí na rovník do podobných podmínek. Celkově ale spíše průměrné a to především Radcliffem, který je extrémně nepříjemný a nesympatický.