Recenze (18)
Můj přítel delfín (2011)
Film neměl chybu,poučný a pěkný.
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Nejvíc se mi líbila ta jahoda.Pro mě stejně dobré jako jednička :)
Alvin a Chipmunkové (2007)
Nejvíc se mi líbili Chipmunkové a Dave ale jinak příběh ušel :) 3 hvězdičky dávám já.
Já, padouch 2 (2013)
Nejlepší byli MIMOŇI bez nich by to stalo za nic ale díky nim to bylo supr!
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Boží animovaný seriál.Nejlepší díly jsou se SpongeBobem a Patrikem ty fakt stojí za to.Naopak díly s Planktonem mě vůbec nebaví.Se SpongeBobovi v kalhotách se prostě vždy zasměju, takže 5 hvězdiček *****
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Zase další animovaný trhák.1,2,3 nemají chybu doufám že vyjde 4, už se moc těším :) Do nekonečna a ještě dáál :) :D
VALL-I (2008)
Pěkná pohádka a prostě dobrá :)
Ratatouille (2007)
Jedna z nejhezčích pohádek v mém životě zasloužila by si 93% aspoň podle mě.
Ninjago (2011) (seriál)
Kdysi výborné ted´ nic moc :Grafika dobrá,akce dobrý,zvuk,dobrý ale zbytek blbost :D
Rychle a zběsile (2001)
Hezké holky,rychlé auta,namakaní drsňáci,dobrá zábava a hlavně hodně rychlosti.