Poslední recenze (27)
Logan: Wolverine (2017)
MASTERPIECE!!! *streams of tears dripping, no shit*. 100%.
Cyberbully (2015) (TV film)
Bušení srdce na "90%" a nicméně přehnaná, ale výborná ukázka toho, že na internetu si máme dávat pozor před vším. Maisee je skvělá a creepy počítač ještě lepší. V půlce filmu jsem si radši přelepil webku a to už tak zůstane :).
Doktor Strange (2016)
Tak kde začít? Pozitiva: Seriálový Sherlock jako vždycky nezklamal, tato role mu sedla skoro stejně dobře jako filmovému Sherlockovi v MCU. Cifra taky dobrej, jenom u něj mi moc nesedí na kouzelníka v kápi s namalovanejma očima. Celkově se musí ocenit casting. Rachel, Chiw, Tilda. To byla radost. Další plus jsou bombastické efekty. Tady cítím ve větru nějakou nominaci. Upřímně lituju, že jsem nešel na tři déčko. Za třetí: Potitulkové scény nikdy neomrzí Teď k tomu, co už taková radost nebyla. Negativa: Tento film je na 115 minut strašně krátký. Vím, že peníze jsou až na první místě, a proto je z toho blockbuster, ale dokázal bych si to představit jako nějakou menší sérii (např. Daredevil). Spoiler!!!: Od prvního doktorova tréninku k tomu stát se ultimátním mágem až po první střet s mocným Kajsíliem (omlouvám se za fonetiku, už si nepamatuju, jak se to píše) uběhlo nějakých 20 minut, což je docela směšné, protože Doktor dokázal po "20 minutách tréninku" Kajsílija porazit. Konec spoileru!!!. Mimo to žádný problém nemám, takže se můžu přiklonit ke krásným 80%. ALL HAIL KING WONG!