Poslední recenze (34)
Sobík (2024) (seriál)
Až na tu odkopávající stand up scénu super. Trochu mi vadila ta potřeba extrémně šokovat. Drogy, sex, stalking, jakýsi coming out, sprosťárny, zneužití...na jeden seriál bylo těch sraček až moc, ale podle skutečné události, takže možná jen na mé poměry "až moc". Ale jinak dobrý, svižný, ideální stopáž.
Případ Asunta (2024) (seriál)
Vůbec nezlehčuji ten příběh jako takový. Jelo mi to v hlavě ještě několik dnů. Ale seriál zbytečně natažený. A "uječený" dabing matky se skutečně nedá poslouchat. Celkově mi ta španělská nátura byla hrozně vzdálená. U většiny filmů si člověk neřekne, že je tam úplně jiná mentalita lidí, ale tady to tak bylo. A už se opravdu zaříkám pouštět si na Netflixu krimi seriály ze současnosti. I když jsem si vědoma, že svět není černobílý, tak tohle ukončování/neukončování alias udělej si závěr sám, protože vlastně nikdo neví, jak to přesně bylo, je po 6 hodinách času značně neuspokojivé.
Setkání v červenci (1978)
Mně se to docela líbilo. Možná proto, že jsem tak stará... Tak strašně stará!