Recenze (345)
Lov na Gluma (2009)
Čakal som Béčko.Chýbali mi hlavne ty herci.Príbeh žiadna sláva bitka sa dala vstrebať.Najhoršie však čo som počul CZ dabing ,to bolo niečo hrozné.
Franklyn (2008)
Sklamanie .Vyzerá to ,že film bude zaujímavý ale 3/4 film som nechápal, ako som mohol vôbec niečo také pustiť.Koniec to však trochu upravil a vniesol pointu filmu.
Zabijáci (2014)
Napínavý thriller od Dánov.
Mladý mistr (1980)
Začiatok úžasný ,súboj drakov .Výborne vkročenie do filmu.Následne však prišli dialogy a bitky (tie boli taktiež veľmi dobré).Dej však pre mňa veľmi slabý.
Uprchlík (1993)
Taký známy film a ja som ho doteraz nevidel celý.Výborne obsadenie ,ich výkony a cely dej filmu.
Tarzan (1999)
Výborná animácia ,príbeh, hudba ,nie je čo dodať.
Skrytá identita (2006)
Výborný herci.Ganga polícia medzi sebou a na každej strane je zradca.Výborne zahrane po každej stránke a koniec ten to zabil.
Fighter (2010)
Skutočne výborný herci a moji obľúbený.Christian Bale vyzerá ako by nedostaval rok jesť a ked si ho človek predstaví v Temnom Rytierovi je to zmena.Príbeh o láske, bojovom duchu, a rodine.Klobúk dole ,aj ked čakal som viac súbojov.
Nitro Circus (2012)
Adrenalín je u týchto ľudí na prvom mieste.Začiatok úžasný aj ked treba uznať,že bratská odnož Jackass.Tu išlo skorej o príbeh ľudí čo žijú zábavou a už spomínaným adrenalínom.
Kite (2014)
Samuel mal veru lepšie filmy .Herci boli slušný ale scenár slabý.Dej a celkovo film bol pre mňa kostrbatý.Zápletka to trochu zaujala ale moc tomu nepomohla.