Recenze (38)
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Skvělý :D
Avatar (2009)
Je to hrozná blbost, ale strašně mě to baví.
Blade Runner (1982)
Další z filmů, který mě stejnou měrou baví jako rozčiluje. Vizuální stránka a myšlenka je výborná, rozčiluje mě nejednoznačnost vyprávění, ale to je samozřejmě záměr. V žánru sci-fi jeden z nejcitovanějších filmů. Různé jeho prvky najdete rozházené ve spoustě novějších filmů. A to mě taky rozčiluje. Proč jsem se na to dívala?! Pětkrát?? Holt klasika.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Ryan! :O
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Klasika, která mě osobně strááášně nudí.
Číslo 5 žije (1986)
A od té doby miluju filmy o robotech.
Demolition Man (1993)
Akční sci-fi, které je zábavné hned třikrát. Díky době svého vzniku, gumákovi Stallonemu v hlavní roli, ale hlavně tím, že se vůbec nebere vážně. Pecka.
Dobré úmysly (2015)
Skvělý dokument. Bez jakýchkoliv zbytečných klišé vykresluje prostředí, situace i lidi přesně tak, jak jsou. A navíc je zábavný. Dobrá práce!
Dokonalý trik (2006)
Dokonalý film s dokonalým scénářem toho typu, kdy si i po odhalení pointy film pustíte znovu, jenom abyste si všechny detaily vychutnali v novém světle. Stejně dokonalé a neprůstřelné je také charisma dvou hlavních hrdinů. A podmanivá atmosféra. 100%
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Napsat příběh takhle epických rozměrů a rozehrát ho jako střelenou komedii a zároveň nádherný citlivý muzikál s minimálním rozpočtem, to chce hodně velký talent. A ten Joss Whedon má. A Neil Patrick Harris, ach bože... taky. Strašně, ale opravdu strašně mě mrzí, že to celé netrvá déle. Třeba pět hodin nebo tak. Pecka.