Recenze (38)
Modrý kód (2017) (seriál)
Zralé tak zalézt samou trapností pod koberec, který bohužel!!! v obýváku zrovna nemám
The Price Is Right (1993) (pořad)
Tohle jsem znala jenom z parodií. Pak jsem viděla originál a on všechny ty parodie předčil!
Dobré úmysly (2015)
Skvělý dokument. Bez jakýchkoliv zbytečných klišé vykresluje prostředí, situace i lidi přesně tak, jak jsou. A navíc je zábavný. Dobrá práce!
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Ryan! :O
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Já myslím, že si to sedne a bude to super. I Kraus totiž ze začátku nebyl žádná sláva.
Muž z oceli (2013)
"What?" "Nothing... I just think he's kind of hot."
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Mě to prostě nudí...
Spaceballs (1987)
Haha :D Pecka
Demolition Man (1993)
Akční sci-fi, které je zábavné hned třikrát. Díky době svého vzniku, gumákovi Stallonemu v hlavní roli, ale hlavně tím, že se vůbec nebere vážně. Pecka.
Číslo 5 žije (1986)
A od té doby miluju filmy o robotech.