Recenze (93)
Malá mořská víla (2023)
Takhle ošklivou mořskou vílu jsem ještě neviděla. Vůbec se na ni nedalo koukat. Takže Sebastian, Šupinka a Rudla mě pobavili nejvíc, zbytek je jen divná podívaná.
Děti Nagana (2023)
Ani Dominik Hašek to nezachránil … odřený 2**
Lewis Capaldi: How I'm Feeling Now (2023)
Naprosto úžasné, líbil se mi ten přirozený přístup, ta lidskost, kterou v sobě Lewis má, málokdo stoupne vzhůru a zároveň stojí nohama na zemi. Miluji osobnosti, které jsou samy sebou. Od Capaldiho jsem znala tak tři písničky a po tomto dokumentu jsem si přehrála jeho alba a naprosto mě uchvátila. Nejen, že se člověk v tomto příspěvku ocitne v jeho životě, ale také díky písním i v jeho hluboké mysli.
Šampioni (2023) (pořad)
Už jen kvůli Pagáčové se na to dívat nebudu !!!
Alone (2020)
Předvídavý a trapný, takových filmů je, že to byla úplná ztráta času …
Veganka na útěku (2022) (seriál)
Taková blbka, pro mě tedy za 2 **
Top Gun: Maverick (2022)
Děj byl tedy úplně mimo, pohádečka, krásně vykreslená, celkově to bylo až moc dokonalý, přesně řečeno ´americký´ jinak efekty logicky vymakaný, ale v kostce dobré pokoukání. Jen prosím, hlavně žádné třetí pokračování, myslím, že by nikdo nechtěl vidět Toma za 30 let v Top Gunu :D
Notre-Dame (2022) (seriál)
Co to jako má být? Těšila jsem se na zásahy hasičů a emotivně se mě to ani trochu nedotklo, to mohli natočit úplně jiný seriál s příběhy, které se zde odehráli, ani nevím, co s tím vším má společného Notre-Dame
Blondýnka (2022)
Prý “ tos zabila, dívko “ , opravdu divné v té době. Utahaný, zdlouhavý a ufňukaný film, který byl pro mě zklamáním. Dávám tři hvězdy za snahu Aně de Armas
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Posledních dvacet minut jsem jenom brečela, závěr dílu poslední série byl pro mě asi jeden z nejlepších. Každopádně dobře promyšlená věc. Díky !