Poslední recenze (21)
Silná holka Nam-sun (2023) (seriál)
Bohužel všechnu tvorbu kazící progresivismus přišel i do Koreje. Nesmí chybět homosexuální zápletka, schvalování obezity, rodina plná přihlouplých mužů, kteří se na nezmůžou. Příběh sám o sobě nedává moc smysl. Je tam strašná spousta slepých míst, kdy si prostě člověk říká "proč". Korejskou tvorbu mám rád, ale tohle bylo opravdu velké zklamání. Hlavní hrdinka mi byla neuvěřitelně nesympatická. Romantická zápletka její babička snad ještě víc. O efektech se bavit radši ani nebudu. Přišlo mi, že scénář nepsali profesionálové, ale pár nadšenců z vysoké, kteří to dělají po kalbě, kdy jim mozek jede tak na 30%. Vždy jsem korejskou tvorbu bral jako jakousi jistotu něčeho jiného, bohužel tohla byla opravdu netflixová tuctovka. 🙈
Bastardi: Reparát (2023)
Velké zklamání. Tak nějak mi uniklo, jaké pocity měl film v divákovi vzbudit. Spousta scén a dialogů naprosto zbytečných a celkově ten závěr nedával vůbec smysl. Shit v pevném skupenství!
Sláva (2022) (seriál)
Skvělý seriál. Utekl jako voda, hltal jsem každý díl. Velice doporučuji.