Recenze (8)
Rozkoš (2013)
Takový talent a takhle marněný v pseudoproblémech!
Polski film (2012)
Scenáristicky propracované, bohužel jen na úrovni scén, chybí jakýkoli vývoj, přesah, oblouk bla bla bla
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Chtěl jsem dát dvě, kvůli hercům, ale ani ti to nezachrání. Tak snad se to zlepší.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Skvěle natočený mizerný scénář.
Dámi / Nedámi (2013) (seriál)
Chvilku trvá, než dojde, že to má být trapné, pak už je to vtipné.
Piková trojka (2003)
Není nad ženské erotické fantazie. Challange pro muže, nevím, co divačky.
Žiletky (1993)
Alegorii do koše a nechat jen komín. Asi už by to pak nebyl celovečerák.
Pod sluncem tma (2011)
Na první pohled cynické, na druhý milé a empatické.