Recenze (28)
Plán útěku (2013)
Skvělý film. Arny a Sly dělají spolu pořádný bordel a o to ve filmu přeci jde ne ? Je to tak monotonní a primitivní, až je to zábavné. A ty hlášky Arnyho. No potěš pánbůh. Super! Hodnocení 70%
Rallye smrti 2 (2010)
Na jedničku to nemá, ale líbí se mi, jak ztvárnili děj ještě před prvním dílem a za to tak vysoké hodnocení. První díl je nejlepší a to bez debat, ale u dvojky je kvalitní scénář a dává hlavu a patu, ač jak je jednoduchý a monotonní. Film i tak doporučuji. Jednou za rok a dost. Hodnocení 60%
Rallye smrti: Peklo na zemi (2012)
Nechápu. Jednička se Stathamem bylo skvělá, dvojka byla průměr, ale dala se. Ale ku*va co je tohle? Proč dělají něco, co je úplná pi*ovina? Ne prostě ne ne ne, tohle už je jen recyklace na další peníze. Hodnocení 45%
Matrix (1999)
Jedno z nejlepších scifi co jsem kdy viděl. Další dva díly jsou slabší, ale tento je prostě neskutečně dobrý.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Našlapaný film, atmosféra, scény, herci. Dělo. Psychárna. Srandykopec. Néé opravdu tento film je moje sousto a je to neskutečný počin. Hodnocení 90%
Elektra (2005)
Elektra sexbomba Marvel universe. FIlm totalní škvár.
Daredevil (2003)
Další známá postava Marvel universe. Film celkem průměr, snad ti batman vyjde Bene ;)
Mládeži nepřístupno (2013)
Neskutečná komedie. Tak dlouho jsem se nenasmál. Ono je to totalní blbost, ale neznám více uchylnější komedii.
Šéfové na zabití (2011)
Hodně svižná a zábavná komedie. A co se týče Jennifer : ACHHH božeee... Ufff :-*
Strážci - Watchmen (2009)
Komiksovou předlohu znám velmi dobře, proto jsem se těšil na tento film, který se zdařil velmi dobře. DC + watchmen = zábava.