Recenze (63)
Kosmonaut z Čech (2024)
Jsem nadšen z celého pojetí filmu a jeho hereckého obsazení. Kromě úžasného Adama Sandlera mě velice potěšila účast mého oblíbeného herce ze seriálu Teorie velkého třesku jako je Kunal Nayyar, kde si zahrál astrofyzika, v tomto filmu technika. Fantascické a viděno už dvakrát
Bod obnovy (2023)
Tak už mám premču za sebou a opravdu jde o skvělý počin. Čeští filmaři za posledních 10let dali laťku tak nizko, že tento film je vynikající spestření a z filmu jsem absolitně nadšen.
Marvels (2023)
Jsem velmi potěšen různorodostí a komplexním příběhem. Není pochyb, že se jedná o nejlepší MCU film tohoto roku. Líbila se mi záplatka, ale nejlepší je Ms. Marvel a Cpt. Marvels
Wonka (2023)
Mě se to líbilo
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Mohlo být lepší, ale vzhledem zjevně nízkého rozpočtu a prokazatelně krátké natáčecí době je to znát. V kontextu toho všeho jde o film na který se klidně kouknu 5x do roka a znovu.
Bohéma (2017) (seriál)
suprová podívaná
davinci (2017) (pořad)
Nejlepší, pořad. :) Rád ho sleduji, je plný zajímavostí a vždy se těším na další díl
Hurvínek a kouzelné muzeum (2017)
Chválím tvůrce!
Simpsonovi - Noční klub u Vočka (2017) (epizoda)
Super díl, doporučuji!
Spider-Man: Homecoming (2017)
Jak byhom, to schrnuli, Spider-Man je prostě skvělí bavič a akceschopný s pomocí svého učitele z týmu Avengers Tonyho Starka, prostě pecka.