Recenze (656)
Mladý muž a bílá velryba (1978)
Nepochopitelný film. Homosexuální pár vede žabomyší válku proti páru lesbickému!
Panna a netvor (1978)
Nebylo to špatné, ale Deváté srdce bylo lepší!
Policajt v Africe (1978)
Za Milionovým broukem to pokulhává, ale pořád jde o dobrý film, byť měřený dnešní optikou, moc by asi neobstál! Nostalgie tu pořád převažuje! Mám moc rád tu jednu ze závěrečných scén, kdy Rizzo a Bodo si promlouvají "jako dva chlapi"! Rudolf Hrušínský byl asi nejlepší volba pro dabing Buda Spencera ze všech možností!
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
Můj kultovní film! Kdyby socialismus vydržel do dnešní doby, určitě bych měl nějaký takový povolání, kde by to sypalo! Pumpař, bagrista...... To auto s Mistrem Gottem bych chtěl! :-) Vytáčel mě tam jen chorobný poctivec Lohniský!
Sudá a lichá (1978)
Velice, velice příjemné překvapení od TV Nova, dne 7. 8. 2011. Sudá a Lichá s původním dabingem, t.j. v hlavních rolích pánové Větrovec a Novotný! ne ta trapárna, kde bylo s příšerným nadabováním slyšet i originální zvuk! Kéž by se to stalo pravidlem...... Vám ukradl bratr náklaďák? Mě zase ženu! :-)
Táta pohraničník (1978)
Jednoznačně 5* Můj táta byl taky pohraničník, já už to, bohužel, nestihl.
Třicet případů majora Zemana - Štvanice (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů! Navíc s retrospektivními scénami!
Třicet případů majora Zemana - Tatranské pastorále (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů, navíc jako bonus, nádherné Vysoké Tatry! TOP scéna,dialog Zeman x Režisér v kolibě!
Ve znamení Merkura - Případ živého muže (1978) (epizoda)
Musím dát plný počet hvězd. Už za moc krásnou a sympatickou Kateřinu Macháčkovou.
Ať žijí duchové! (1977)
Tanečky a písničky dětiček, to mě nebralo nikdy, ale zase to bylo lepší, než to, co se točí pro děti dneska! Jednu * za Lubomíra Lipského!!!