Recenze (13)
Vetřelec: Covenant (2017)
odpad, *, **, *** = UMRNČANÍ PRĎÚSI !
Most (2011) (seriál)
1. seria 100%, 2. seria 99%, 3. seria predcila moje ocakavania 100% - jaCUBE vrela vdaka za preklad :), uz mi chyba len Sagin krasny kabat...
Oceán - Pod pyramidou snů (1991) (koncert)
Nadčasový Oceán. 4 hviezdy za atmosféru koncertu + 1 hviezda navyše za najtalentovanejšieho a najviac naj naj najsympatickejšieho chalana z kapely Duška Vozáryho. Už sa teším na reprízu 30.05.2015, 20:20 ČT art. Navždy budete moji miláčikovia.
Srbský film (2010)
Odteraz je pre mna 8MM svojim spracovanim len neskodna romanticka selanka od Rosamundy Pilcherovej. Preboha, ako mohol tento skvost vobec niekto produkovat , ako sa preboha dostal do distribucie, ako mohol obiehat festivaly??????? Preco scenarista a reziser nezazeraju na svet spoza zamrezovanych okien blazinca? Ako mohli rodicia toho maleho herca vobec toto dopustit? Na koho objednavku sa film tocil? A nech mi nikto netvrdi, ze si reziser vylieva srdiecko nad upadkom moralnych hodnot po obcianskej vojne na Balkane.
Tokarev (2014)
50% ??? Snobi!
Hon (2012)
Kids are dangerous. Velmi taziva atmosfera filmu, velmi. Obkusala som si snad vsetky nechty. A este nieco: na riaditelku skolky by som zavolala Tomasa Torquemada, a vlastne naco, okamzite, aj bez inkvizicnej tortury by som ju a jej zensky vychovavatelsky zbor upalila na hranici.
Depeche Mode: The Videos 86-98 (1999) (video kompilace)
DM = moje detstvo, moja mladosť, moja láska, moje šecko
Neboj, jsem v pořádku (2006)
NADHERA. Uzasny Kad Merad.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Jeden velky trapas. Kvoli tomuto uzavreli Vaci utca????? :(
Nebezpečný cíl (2008)
Nicolas Cage = Marilyn Manson bez mejkapu