Recenze (113)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Několik (velmi dobrých) vtipů bohužel neutáhne celovečerní stopáž. Ale budu rád, když budou Tři tygři pokračovat dál. Snad to bude příště lepší.
Predátor: Kořist (2022)
Když už člověk přestane doufat, že by v sérii Predátor mohl přijít ještě nějaký slušný film, objeví se PREY. Jednoduché, přímočaré, skvělé. A jasně dokazující, že příběh je král, na což se v dnešní záplavě efektů velmi často zapomíná.
Poslední žoldák (2021)
Je potěšitelné vidět, že JCVD na to pořád má. A je potěšitelné ho po dlouhé době vidět ve filmu, který má něco jako rozpočet a netočí se někde v Bulharsku na koleně. Smůlou bohužel je, že má prachmizerný scénář, nudnou režii a kromě JCVD nic moc herecké výkony. Je to paradox, ale musím to napsat - Van Damme své kolegy v tomhle snímku o třídu herecky převyšuje. Takže bohužel, zase to nevyšlo. Což je tentokrát obrovská škoda
Black Widow (2021)
Skvělá první třetina [80%], slabá druhá třetina [40%] a na závěr klasický digibordel [60%]. Takže ve finále lehký nadprůměr
Šplhající profesor (1992) (TV film)
Mám hrozně rád rozhlasové hry s Viktorem Preissem jako Sherlockem Holmesem a až do teď jsem netušil, že hrál Holmese i ve filmu (resp. televizní inscenaci). A je výborný, škoda že v té době s ním nevzniklo těch příběhů víc. Dojem mi trošku kazil Josef Somr a jeho pojetí Watsona, zdálo se mi zbytečně karikaturní. A drobné procenta dolů jdou i na vrub režie Zdeňka Zelenky, jehož styl se mi k holmesovkám moc nehodí. Kdo tomu ale naopak přidává je démonický Petr Kostka v roli profesora Presburyho. Takže podtrženo, sečteno, za mě velmi slušné čtyři hvězdičky.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Tak jsem si pustil obě verze (a zjistil jsem, že si z té původní kino verze za ty 3 a půl roku nepamatuju nic). Objektivně je verze Zacka Snydera lepší než ta původní, ale i tak je to pořád podprůměrný film. Takže za 2*. A u kino verze snižuji původní hodnocení ze dvou hvězdiček na jednu.
Wonder Woman 1984 (2020)
Také bych měl jedno přání - aby Patty Jenkins už nikdy nenatočila žádný další film. WW84 je velký komiksový průser.
Godzilla II Král monster (2019)
Je vidět, že nacpali neuvěřitelně peněz do triků, ale co je to platné, když tam chybí jakýkoliv smysluplný děj a postavy nevzbuzují žádné emoce a jsou divákovi víceméně ukradené.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Pár geniálních fórů a spousta vaty. Neurazí, nenadchne, ale vcelku příjemně strávený večer.
Král (2019)
Moc pěkný film. Je skvělé, že Netflix našel tuhle mezeru "mezi", protože v kinech by to pohořelo a klasické televizní produkce by na to neměly takový budget.