Recenze (113)
Lovec policajtů (2001)
Nečekaně slušná Seagalovka. Steven se vrátil ke starým kořenům. Jen tak dál!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Ani tenhle film mi nevyvrátil tvrzení, že Pán prstenů je NEZFILMOVATELNÁ kniha. Nicméně musím přiznat, že film dopadl mnohem líp než jsem čekal ...
Profesionál (2001)
Kdysi jsem si říkal, že nemůže být nic horšího než Patriot. Mýlil jsem se ...
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Dominic Senna (60 sekund) už podruhé dokázal, že dovede točit filmy bez scénáře :))
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Přiznávám hned na začátku, Švestkou jsem byl trochu zklamaný. Po geniálním Záskoku totiž přišla hra, která je "jenom" velice dobrá. A mimochodem, narozdíl od Záskoku, kde Svěrák v alternaci Smoljaka totálně přehrál, v téhle roli se mi zase líbí víc Smoljak.
2001: Vesmírná prda (2000)
Jedna hvězdička za "I see dead people" v samém závěru. Jediný celkem povedený vtip jinak nepovedeného filmu ...
6. den (2000)
Arnold má poslední dobou smůlu. Když už konečně dostane dobrej scénář, vybere si neschopnýho režiséra :)
Konec světa (1999)
Tenhle film není zase tak špatnej jak se povídá. Kdyby nebylo naprosto otřesnýho závěru, tak bych mu klidně jednu hvězdičku přidal.
Mumie (1999)
Indiana Jones přes kopírák, a nebýt toho závěru (ach jo, já se pořád opakuju) dal bycyh mu klidně o hvězdičku víc (což se o druhém dílu říci nedá).
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Přiznám to hned na začátku: Nemám rád romantické komedie. Takže jsem od tohohle filmu vůbec nic nečekal. A o to větší bylo mé překvapení ...