Recenze (17)
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Od režisérů "Svítání" bych čekal rozhodně víc..
Království ohně (2002)
Není to takovej trágoš, Bale s McC to celkem drží, ale dalo se vytěžit mnohem, mnohem víc.. 3*
Útok na věžák (2011)
Nečekaná pecka. (y)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Kdyby to šlo dal bych 3,5*. ¥/ \¥
Liga spravedlnosti (2017)
Temná věž, Geostorm, Justice League jsou pro mě jasné blockbusterové propadáky roku.. RIP Batman :(
Thor: Ragnarok (2017)
Hela, Hulk, Surtur, Thor, a další. Pecka =]]
Dunkerk (2017)
Spitfire plachtící bez paliva nad pláží je dechberoucí scéna, měl jsem husí kůži. Vynikající film roku!!!