Recenze (56)
Podfukáři (2013)
Pokud se člověk nechá filmem unášet a nepřemýšlí tak by mu dal i 5 hvězdiček. Po krátkém zhodnocení 4.
Pušky, puky, pivo a psi (2013)
Tvurci si s filmem opravdu pohrali a rekl bych ze trefili do cerneho. Hokej k ceskemu narodu uz nejak tak patri a tento pohled zpet do historie to jen potvrdil.
Světová válka Z (2013)
Parodie na zombie filmy. Kde je kruci krev? Kdyby tam nehral Pitt, tak tento film by mel hodnoceni pod 50%
Sex, lži a video (1989)
film jsem viděl s českým dabingem, který moje hodnocení asi znehodnotil...jinak velice zajímavý film o pohledu na sex a vztahy. Nutí to po filmu se zamyslet.
Funny Games USA (2007)
Zajímal mě film natočený 2x od stejného režiséra. Ikdyž jsem měl v průběhu pocit, že už to musí skončit (ne kvůli kvalitě, ale kvůli ději) nakonec jsem byl mile překvapen.
Princ a pruďas (2011)
Anglický název "Vaše zhulenosti" mi příjde trefnejší :)
Roming (2007)
Romové už jsou jaksi součástí naší kultury, ale v médiích se to tolik neprojevuje. Tento film je výjimkou a mě pohladil po duši.
Drak přichází (1973)
Film možná nemá kvality, ale ve svém žánru - kungfu akční patří mezi špičku. Tento film prostě splnil mé očekávání, kdy jsem si chtěl odpočinout u filmu s ne příliž těžkým dějem, kde se moc nemluví a spíše se jedná. Poslední film Bruce Lee.
Černá labuť (2010)
Film jsem si pustil před spaním - je ale možné po takovém filmu vůbec usnout? Začínám hodně přemýšlet že Aronofskeho si dám mezi můj top. Ty jeho filmy mi vždy vyrazí dech...
Ten Největší (2007)
Zápletka v posledních 20 minutách tomuto filmu nemohla pomoct. Nesmál jsem se a k pláči jsem neměl daleko. ZAJÍMAVOST: Zajímalo by mě co dělala česká vlajka v tom kung-fu centru mezi ostatními asijskými vlajkami.