Recenze (576)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
5 hvězdičkový hodnocení za těch několik prvních brilantních řad... ke konci už to hodně ztrácí dech a hlavně humor (hlavně pak "poslední" série s oživenou posádkou), nicméně velkej kult
Ukradené Vánoce (1993)
Asi nejlepší vánoční film, co jsem kdy viděl:) Velice osobitá atmosféra a skvělý soundtrack, mohlo být i delší...
Velká ryba (2003)
Za mě nejlepší Burtonův film.
Kmotr (1972)
Film, který nikdy nezestárne... Plno nezapomenutelných scén a dialogů, dokonalá atmosféra 40. a 50. let, perfektní Brando a Pacino a tak bych mohl pokračovat... Tenhle film by měl povinně vidět každý:)
Fontána (2006)
Fontána rozhodně není film pro každýho (hlavně v době, kdy frčí tupá akční podívaná bez jakýhokoliv nápadu), takže o to víc si cením vysokýho postavení v žebříčku oblíbenosti! Děj lze interpretovat několika způsoby, takže si v tom každej může najít to svoje... Soundtrack je jeden z nejlepších, co jsem kdy slyšel
Atlas mraků (2012)
Tohle je přesně ten typ filmu, kterej považuju za TOP - skvěle obsazen, komplexní příběh (každý další shlédnutí odhalí nový kousek skládanky propojení příběhu a jednotlivých postav), sympatický soundtrack, obsahuje určitou myšlenku či poselství, různorodost použitých žánrů (komedie, postapo, dobrodružný, scifi...). Film samozřejmě obsahuje i pár děr či nelogičností, to ale nemění celkový zážitek a plnej počet.