Recenze (269)
Animatrix: Neznámé území (2003)
nejlepší ze všech částí animatrixu má úžasnou atmosféru. strašidelný dům, o kterém sní dítě v každém z nás.
Animatrix: Dětský příběh (2003)
bizarně animovaný příběh mladého otrapy z dvojky a trojky matrixu s krásnou hudbou na pozadí.
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
méně promyšlená, ale stylově dokonalá epizoda, ve které se setkáváme s černobílou Trinity, která má zde o něco více charizmatu, než ve filmu samotném.
Animatrix: Program (2003)
krásná anime-epizoda, která se zabývá otázkou, kterou asi řeší každý, kdo je odpojený od systému.
Animatrix (2003)
úžasný doplněk k mytologii matrixu. díky animatrixu mám celý tento svět o mnoho radši. kdo viděl jen Poslední let Osirise, měl by vědět, že ostatní části jsou ještě o mnoho lepší. animatrix je bomba.
Lotrando a Zubejda (1996)
Jako sedmiletý jsem na tom byl v kině no... a teď už se na to zase nikdy nepodívám. Líbilo. Tehdy.
Digimon (1999) (seriál)
PROČ?! Vždyť už to ani nemohl nikdo žrát, pokemoni snad mohli stačit, ne?
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nevim co dát jinýho seriálu, ve kterém se rozmlátí tolik aut. Myslím, že odpad odpovídá. Takový škody pro takovou blbost...
MacGyver (1985) (seriál)
Ať žije RDA. Nevim jestli se mi líbí víc ve Hvězdný bráně nebo tady. Macgyver je sice tak chytrej, že vedle něj vypadá scénář každého dílu úplně hloupě, ale díky hlavnímu představiteli dávám nadprůměrné hodnocení.
Loupež po italsku (2003)
Docela hezká reklama na mini. Jako film už je to trochu horší, ale koukat se na to dá.