Recenze (14)
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
myslím, že naprosto poprávu je tenhle kousek na špici hodnocení seriálů. Tohle totiž musí nadchnout každýho, i když, jak jsem se právě předsvědčila z ostatních komentářů, to neplatí... Škoda, podle mého názoru je to nádhera.
Moje borůvkové noci (2007)
Nalákal mě ten název, představa borůvek mě navnadila. A taky obsazení, to mi přislo senzační. Ale nakonec jsem byla docela zklamaná. Ten děj se tak vlekl! Balancoval na hranici mezi usnutím a vypnutím... Dávám tak 55%, většina z toho pro hlavní herce, na které se mi hezky dívalo.
P.S. Miluji Tě (2007)
Tohle je vážně strašně pěkný. Byla jsem dojatá. Při každém dopise, který Holly dostala, mi ve tváři bojoval úsměv se slzami. Váhala jsem, jestli 4 nebo 5*... Ale kdy jindy dát 5... Když se při závěrečných titulcích usmíváte, a říkáte si: tohle vážně stálo za to...
Kokain (2001)
Filmy s drogovou tématikou nepatří zrovna mezi mé top... S tímhle to dlouho vypadalo, jakože bude další z těch, co shlédnu a brzy na ně zapomenu. Ale pak se něco zlomilo a mě se to najednou začalo líbit. No ale né zas tolik, abych šla s hodnocením výš...
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
No ono se z toho vlastně nic moc asi dostat nedalo...
Jak se krotí krokodýli (2006)
Bylo dost zbytečný točit pokračování...Jestli se tomu tak vůbec dá řict, protože kromě toho, že se hlavní postavy jmenujou stejně, v tom nic není. Vašek coby vysokoškolák a jeho ségra v první třídě, nemělo by mu být tak 15 tomu Vaškovi? Vůbec to nebyla ta pohodová rodinná komedie, kterou bych od pokračování Jak dostat tatínka do polepšovny vyžadovala. Nuda nuda nuda. Vojtka s Nekonečným komentovat ani nebudu... Pani Štěpánový by měli hraní zakázat.
Juno (2007)
Juno jsem si okamžitě oblíbila a od jejího uvedení do českých kin už jsem ji viděla několikrát. Ellen Page je tu úžasná, vtipná, krásná... Ten film má strašně příjemnou atmosféru, kterou ještě podtrhává skvělá muzika.
Zápisník jedné lásky (2004)
Tenhle film mi doporučila kamarádka s tím, že krásnějc natočenou romantiku nikdy neviděla... No to já teda jo... Tohle bylo na mě trošku moc. Přeslazený neskutečně a scénka s rackem, já jsem racek, buď taky racek nebo tak nějak... to bylo vtipný. Ryan Gosling ale jak jinak než moc pěkně.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Tenhle film mě vážně baví. I když k tomuhle žánru úplně netíhnu, a je to všecko na jedno brdo, (obzvlášť z prostředí amerických high schools jsou tu těch snímků mraky) tohle je věc, kterou mám fakt ráda. Asi hlavně díky Julii Stiles a Heathu Ledgerovi, baví mě se na ně dívat. Aspoň, že hlavní hrdina není ten školní princ, kterýho všichni milujou(Taková normální holka...).
Mamma Mia! (2008)
Je to hrozná blbina... Ale tak strašně milým způsobem, že se to musí líbit. Teda né příliš náročnýmu divákovi. Ten děj je tak splácanej, ale i tak, já se skvěle bavila a písničky od ABBY, ač je nemusim, tady byly perfektní. Zpěv Pierce Brosnana je vážně bezkonkurenční... Snad už ho zpívat nikdy neuslyšíme.