Recenze (169)
Karel, já a ty (2019)
Hodně o ničem. A obrovská nuda.
Vlastníci (2019)
Neskutečná pí----a!
Ztracené dívky (2020)
Velmi slabé chvílemi až protivné. Bez napětí bez akce. Ztráta času.
Útok mutantních mravenců (2017)
Jako odpočinkový béčko to není špatný.
Nabarvené ptáče (2019)
Tak tohle rozhodně ne!
Vysoká hra (2020) (TV film)
No zatím spíše hodně rozpaků. Nevím proč ale rozhodně mě v tom nesedí Krajčo a Jastraban působí hodně nepřirozeně . Naopak to sedí Fingerovi. Ale jinak to na mě nezapůsobilo. Nemá to tah na branku. Tak jsem protrpěl i tu druhou část a nemohu jinak. Ztráta času kdybych se díval na prima zoom nebo na dvojku na western udělal bych líp.
Kin: Smrtící zbraň (2018)
Pro adolescenty možná ale jinak nic moc. Soundtrack je hudební neštěstí pokud se to dá nazvat hudbou.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Velké zklamání! A Horor ani náhodou.
S čerty nejsou žerty (1984)
Bočanův majstrštyk.
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Dobrý námět bohužel špatně provedený. Asi bylo málo času a peněz.